Catering Lundby - EST. 1933

Välkomna till vår värld av smaker och underbara möjligheter! Hos oss på Göteborgs Restaurangskola är ni välkomna att utforska vår varierade meny. Vi strävar alltid efter att tillgodose alla era önskemål och skapa en magisk upplevelse för varje tillfälle. Hos oss handlar det om kvalitet i varje ingrediens vi använder - endast det bästa är gott nog! Nära dig i Lundby lägger vår själ i varje rätt vi tillreder, med en blandning av passion, omsorg och kreativitet. Varje produkt tillagas och förbereds med omsorg och kärlek för att skapa en smakupplevelse utöver det vanliga.

Under årens lopp har vi på Göteborgs Restaurangskola Catering fått äran att leverera utsökt mat till en mängd olika tillfällen här i Lundby och dess omgivningar. Vi finns för både privatpersoner och företag där vi delar vår matglädje, oavsett om det är för bröllop, dop, eleganta middagar eller kanske till och med en livlig Oktoberfest. Vår erfarenhet sträcker sig över alla typer av evenemang, från stora till små. Om du vill ge din privata familjemiddag, det storslagna släktkalaset eller företagets fest en extra touch av elegans och smak, så är du mer än välkommen att kontakta oss. Vi ser fram emot att skapa festmenyer tillsammans med dig!

Catering via Göteborgs Restaurangskola

Välkommen till våra kök där kvalitet, äkthet och genuina råvaror står i fokus. Vi är stolta över att vara en del av ett av Lundbys mest ansedda cateringföretag, där vår matlagning genomsyras av passion och kunskap. Oavsett om det är en intim middag eller en stor fest, så strävar vi efter att leverera en matupplevelse utöver det vanliga.

Catering Lundby

Vi hjälper dig planera!

031 - 19 40 40

Ska du arrangera en minnesvärd födelsedagsfest, en energifylld företagslunch eller kanske en elegant mottagning? Hos oss är dina drömmar vårt uppdrag, och vi står redo att förverkliga din vision. Med vår breda erfarenhet inom förstklassig matlagning, delikata menyer och möjligheten till exklusiv catering och professionell servering, är vi den perfekta partnern för dig.

Göteborgs Restaurangskola AB

Cateringfirma nära Lundby, enligt önskemål, krav och förväntningar för en lyckad tillställning. konsultation, bollplank för bästa resultat. Utkörning eller hämta själv.

Skräddarsydd catering I Lundby!

Här hittar du aktuella cateringmenyer

Cateringmenyer

Här finner Ni alternativ för alla högtider & minnesstunder. Vi tycker förstås att det är roligt och spännande att tillmötesgå eventuella egna önskemål. Endast Svenska råvaror av högsta kvalitet!

Planera för cateringmat för rätt högtid

Catering vid högtid

Vi erbjuder totallösningar med vackert porslin. Full utrustning porslin med disk. 59:-/pers. Vi förmedlar även bord, stolar och annat som kan tänkas behövas.

Boka din catering via telefon eller online här

Boka catering här!

Om du planerar en tillställning och vill beställa god mat inklusive utkörning, erbjuder vi på Göteborgs Restaurangskola AB utkörning av mat till ert kalas, event, fest, lunch eller dylikt inom Lundby med omnejd.

Tips för en lyckad tillställning

Planera i god tid

Var ska festen hållas, och är städning inkluderat? Vem tar hand om matlagningen, och vilka åtaganden har jag som värdinna? Att samla all information i god tid är nyckeln till en lyckad tillställning.

Vad skall serveras

Vad skulle passa bäst för din  fest? Är det en förfinad tre-rätters middag eller en ljuvlig buffé? Valet mellan en sittande middag och en mer avslappnad atmosfär med buffé påverkar inte bara maten utan även hela stämningen och atmosfären på din fest?

Var tydlig

En klar och tydlig inbjudan är uppskattad av de flesta. Vad gäller klädkoden för festen? Ska man ta med sig presenter, och vilken tid är det lämpligt att anlända? Är det okej att ta med barnen? Genom att besvara så många frågor som möjligt i inbjudan kan du undvika nervositet och förväxlingar.

Slappna av

Gästerna är själva hjärtat i festen. Oavsett antalet inbjudna eller vad som står på menyn, är det gemenskapen som räknas. Glöm inte att ta det lugnt och njuta av dina gästers sällskap - det är det som verkligen gör kvällen minnesvärd!

SÅHÄR GÖR DU FÖR ATT BOKA CATERING I LUNDBY

Ring Göteborgs Restaurangskola 031 - 19 40 40 - Lämna datum, antal personer, önskemål och krav kring din catering, påminner om allergier. Vi hjälper dig goda skapa minnen.