Inspiration från din lokala cateringfirma i Göteborg

Här hittar du aktuella bilder från vårt köks vardag, följ oss gärna på Instagram eller Facebook. Göteborgs Restaurangskola - från eget kök med catering i Göteborg med omnejd.  Välkommen till oss på Norra Gubberogatan 32.  Allt för event, högtider & begravningar med eller utan alkohol och servering.

Vad säger våra kunder? Länk

Cateringmenyer

Här finner Ni alternativ för alla högtider & minnesstunder. Vi tycker förstås att det är roligt och spännande att tillmötesgå eventuella egna önskemål. Endast Svenska råvaror av högsta kvalitet!

Catering vid högtid

Vi erbjuder totallösningar med vackert porslin och linne. Full utrustning porslin med disk. 59:-/pers. Linne har vi slutat med. Vi förmedlar även bord, stolar och annat som kan tänkas behövas.

Boka catering här!

Om du planerar en tillställning och vill beställa god mat inklusive utkörning, erbjuder vi på Göteborgs Restaurangskola AB utkörning av mat till ert kalas, event, fest, lunch eller dylikt inom Göteborg

Såhär gör du för att beställa catering i Göteborg!

Ring Göteborgs Restaurangskola på 031 - 19 40 40 eller beställ online - Lämna datum, antal personer, önskemål och krav kring din catering. Vi påminner om att upplysa om allergier. Tillsammans skapar vi trevliga & goda minnen.